Friday, July 16, 2010

hamster




nama:chummy
umur:tak pasti.tp br 3ari beliau di rumah ini
kepunyaan:fatin



kau sume nk taw? aku ada musuh ketat di rumah skang ni.si hamster gedik tula.adoyai,aku dahla xsuke benda2 berbulu ni dan tambah pula aku bukannya seorang pencinta haiwan..hehs.housemates aku dapat taw,mula lah diorang menyakat aku.suke nak bagi aku terjerit2 dengan suara macho aku ni.huhu.sabar jela.housemate aku jahat taw enggak? diorang ugut aku.kalau aku susah nak bangun pagi2, diorang nak letak tepi bantal aku. gila! mestila aku kene bangun camtu. haihh. pastu diorang suke mengacah2 nak letak2 si chummy busuk tu atas kaki aku la ape la.argh! aku tension! aku cuba nk pegang die, tapi aku takot. hahah. mesti korang gelakkn aku kan? lantakla! aku xkesah pon!

No comments:

Post a Comment