Wednesday, October 6, 2010

**Keluargaku Sayang**

Ini Keluarga Saya.

Saya ada ayah dan emak yang penyayang.
Ayah saya bernama Norizan manakala emak saya pula bernama Zainun.
Umur ayah saya 58 tahun dan umur emak saya 49 tahun.
Ayah dan emak saya sudah tidak lagi bekerja dan mereka pencen pada tahun lepas.

Saya mempunyai seorang abang yang kacak.
Abang saya diberi nama Muhamad Amin.
Dia berumur 27 tahun.
Abang saya bekerja sebagai seorang Pegawai Bank di Affin Bank.

Saya mempunyai 2 orang adik lelaki.
Adik lelaki saya yang pertama ialah Muhamad Amir.
Dia berumur 20 tahun.
Amir baru sahaja selesai belajar di peringkat sijil.

Adik lelaki saya yang bongsu bernama Muhamad Azim.
Dia berumur 17 tahun dan bakal menduduki peperiksaan SPM tidak lama lagi.
Azim belajar di sekolah Inggeris yang tertua di Malaysia iaitu Penang Free School.

Akhir sekali, saya merupakan anak kedua daripada 4 adik beradik.
Saya juga merupakan anak dan cucu perempuan tunggal dalam keluarga saya.
Saya berumur 21 tahun.
Saya kini menuntut di UiTM, Shah Alam mengambil dalam jurusan Komunikasi dan Media (Penyiaran).

Saya sayang keluarga saya.
Tanpa mereka, siapalah diri saya ini.

No comments:

Post a Comment